Subject: LOA-sse: Priidu ja Jussinuka DP järgse taristu projekt
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Karl Kaeval" <[email-masked]>, "Karl Ader" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 08:23:16 +0300

Tere,

Edastame kooskõlastamiseks ja sobivusel liiklusohutuseauditi läbiviimiseks

Priidu ja Jussinuka DP taristu eriosade projektid, sealhulgas ka teede
projekti, mille

saab alla laadida lingist:

<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EsrNTgA-lONAoOsfZHKGw94BXSMNyZ6Xm9Zkx
Jloql9WNw?e=fZBx6z>  2024-08-27_TRAM-ile

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>